نرم افزار دبیرخانه رایگان یگانه و نرم افزار بایگانی اسناد یگانه جهت مدیریت نامه های وارده و صادره و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان یگانه نرم افزار دبیرخانه رایگان یگانه و نرم افزار بایگانی اسناد یگانه جهت مدیریت نامه های وارده و صادره و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان یگانه نرم افزار دبیرخانه رایگان یگانه و نرم افزار بایگانی اسناد یگانه جهت مدیریت نامه های وارده و صادره و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان یگانه نرم افزار دبیرخانه رایگان و نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و نرم افزار بایگانی رایگان و نرم افزار آرشیو اسناد و نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان و نرم افزار اندیکاتور رایگان نرم افزار دبیرخانه رایگان نرم افزار دبیرخانه و بایگانی نرم افزار بایگانی اسناد نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان نرم افزار دبیرخانه رایگان و نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و نرم افزار بایگانی رایگان و نرم افزار آرشیو اسناد و نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان و نرم افزار اندیکاتور رایگان نرم افزار دبیرخانه رایگان نرم افزار دبیرخانه و بایگانی نرم افزار بایگانی اسناد نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

بهترین نرم افزار های دبیرخانه ، بایگانی اسناد و اتوماسیون اداری یگانه

شرکت "نرم افزاری یگانه" با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در سال 1386، با بهره گیری از نیروهای فنی متخصص و کارشناسـان خبـره دانشگاهی فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی اسناد آغاز نمـود و همواره تلاش می‌نماید تـا با درک صحیح از نیـازهای بـازار و دستیابـی به راهکارهای نویـن، راه حل های نرم‌افزارهـای خود را ارتـقاء بخشیـده و تا جز برترین شرکت های نرم افزار ایران باشد.

نسل های مختلف نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری

نسل های مختلف نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری

نسل های مختلف نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری

یکی از مهمترین اختراعات بشر برای ایجاد ارتباط و تبادل سریع اطلاعات، اینترنت است. اینترنت تمامی انسان های سراسر دنیا را با تمام گستردگی و پراکندگی جغرافیایی، روز بروز به یکدیگر نزدیکتر می کند. سیستم های مبتنی بر وب، در شبکه های محلی و جهانی قابل استفاده هستند. امکانات و فوایدسیستم های تحت وب بگونه ایست که توصیه و تاکید مشاوران سازمان ها در جهت تهیه اینگونهسیستم ها می باشد.

در این مقاله سعی شده است تا نسل های مختلف سیستم های اتوماسیون اداری که در نهایت منجر به  تحت وب شدن آنها شد، توضیح داده شود.

نسل اول: نرم افزار دبیرخانه

در چند سال گذشته نسل اول سیستم های اتوماسیون اداری صرفا بمنظور عملیات ثبت و پیگیریمکاتبات بصورت مکانیزه پدیدار شد و بطور طبیعی منافع حاصل از آن محدود به دبیرخانه بود. این نرم افزار بصورت تک کاربر و تحت شبکه قابل استفاده بود و انجام عملیات ذیل براحتی امکان پذیر :

نسل دوم: نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت شبکه

پس از آن نسل دومی از سیستم های اتوماسیون اداری بوجود آمدکه در آن علاوه بر پوشش دادن عملیات نسل قبل، امکان بهره برداری ازسیستم در محیط شبکه (Client/Server) برای مجموعه افراد سازمان مهیا شد و در آن افراد با دسترسی های مجاز، امکان به گردش انداختن الکترونیکی مکاتبات و پیگیری آنرا در سازمان در اختیار داشتند. عملیات زیر در این نسل از نرمم افزارهای اتوماسیون اداری امکاپذیر بود:

نسل سوم: نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب (اینترنت)

در نهایت با بکارگیری تکنولوژی های نوین و ظهور مفاهیم جدید در حوزه اتوماسیون های اداری، نسل سوم سیستم های اتوماسیون اداری بوجود آمد. از مهمترین دستاوردهای این نسل از نرم افزارهای اتوماسیون اداری، امکان بهره برداری آنها در محیط اینترنت (WebBased ) بود. امروزه نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب تمامی نیازهای اطلاعاتی مدیران و حتی کارمندان را درخارج از محل فیزیکی  آنها و فارغ از محدودیت زمانی و مکانی پاسخگوست.

علاوه بر پوشش تمامی عملیات نسل های قبل، انجام عملیات زیر در سیستم های اتوماسیون اداری تحت وب به سهولت و سرعت امکانپذیر می باشد:

 

 

 

شرکت "نرم افزاری یگانه"با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در سال 1386، با بهره گیری از نیروهای فنی متخصص و کارشناسـان خبـره دانشگاهی فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید، اجرا وپشتیبانی نرم افزار دبیرخانه واتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی اسنادآغاز نمـود و همواره تلاش می‌نماید تـا با درک صحیح از نیـازهای بـازار و دستیابـی به راهکارهای نویـن، راه حل های نرم‌افزارهـای خود را ارتـقاء بخشیـده و تا جز برترینشرکت های نرم افزار ایرانباشد.

اکنون شرکت نرم افزاری یگانه با بیش از 10 سال فعالیت، دارای 3000 مشتری با بیش از 500 هزار کاربر در 31 استان  کشور می باشد و در این سال ها رضایت مشتریان همیشه جز الویت اول مدیریت شرکت یگانه بوده است.

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی یگانهنرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شركت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و كاربری آسان

در این نرم افزارثبت و گردش كلیه مكاتبات سازمان بصورت الكترونیكی و بی نیاز از جا به جایی فیزیكی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الكترونیكی آرشیو می شود. نرم افزار دبیرخانه بدون كاغذ یگانه با برچیدن روش های سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان و دقت، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراكندگی اسناد و همچنین ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات موجب حركت به سوی استاندارد های نوین فن آوری جهان در این رابطه گردیده است .

 

همچنین در تمامي سازمان ها و شرکت ها، در طول سال ها فعاليت، انبوهي از نامه ها، اسناد و مدارک، پرونده ها، فايل هاي الکترونيکي و ... توليد مي شود که با گذشت زمان، احساس نياز به مديريت اسناد توليد شده، تبديل به يکي از دغدغه  هاي مديران و صاحبان آن کسب و کار و سازمان مي شود. شايد اين حساسيت را مي توان در مالکيت مادي، معنوي و ارزش اسناد توليد شده دانست.

 

شرکت نرم افزاري يگانه با تجربه ي يک دهه فعاليت تخصصي در حوزه ي نرم افزارهاي دبيرخانه و نرم افزارهاي آرشيو اسناد و با دارا بودن بيش از ۳۰۰۰ مشتري، توانسته به عنوان شرکتي پيشرو در حوزه ي نرم افزارهاي دبيرخانه و بايگاني اسناد فعاليت نمايد.

 

شما مي توانيد از طريق لينک هاي ذيل، دمو و اطلاعات تکميلي نرم افزارهاي فوق را ملاحظه کنيد و يا با شماره تلفن هاي ۲۲۴۶۶۷۴۸-۰۲۱ و ۲۲۴۶۹۴۹۰-۰۲۱ تماس بگيريد و بهترين مشاوره در زمينه ي راه اندازي نرم افزارهاي اداري را دريافت  نماييد.

 

 نرم افزار دبیرخانه

 نرم افزار بایگانی اسناد

 نرم افزار اتوماسیون اداری

 

گزارش مشکل

انتشار: 07 بهمن، 1395    /    بازدید: 884